Vyberte si krajinuVyberte si krajinu
Slovensko - Pre profesionálov

FAQ - Často kladené otázky

1. Ako môžem nájsť produkt, ktorý chcem?
Môžete použiť menu na hlavnej stránke a hľadať výrobky rôznymi spôsobmi:
Podľa aplikácie: Navoľte „Riešenia podľa aplikácie“ a ukážu sa vám výrobky, ktoré sú vhodné pre každý sektor (zdravotníctvo, vzdelávanie, pohostinnosť atď.)
Podľa typu výrobku: Navoľte „Výrobky“ a ukážu sa vám všetky detaily všetkých našich podláh vrátane jednotlivých kolekcií a rozsahov.
Môžete tiež použiť vyhľadávacie funkcie, aby ste našli to, čo sa najlepšie hodí vašim požiadavkám.
Vyhľadávanie podľa kľúčových slov - významové vyhľadávanie vám pomôže nájsť hľadané informácie v celom obsahu stránky.
Rozšírené hľadanie výrobku - umožní vám hľadať špecifický výrobok v katalógu pomocou hľadania podľa typu výrobku, rozsahu alebo priamo podľa odkazu na výrobok.Ak hľadáte podľa typu alebo rozsahu výrobku, môžete sa pýtať na špecifické charakteristiky (dizajnové a/alebo technické) a ukáže sa vám výrobok alebo zoznam výrobkov, ktoré zodpovedajú vašim požiadavkám.

2. Môžem si uložiť svoje výsledky hľadania medzi svojimi jednotlivými návštevami stránky?
Môžete zhromažďovať a ukladať všetky užitočné informácie zo všetkých svojich návštev stránky tak, že si založíte svoj vlastný účet v personalizovanej časti „Môj Tarkett“.
Požiadame vás o poskytnutie určitých osobných informácií. Tieto sú určené výlučne pre interné potreby spoločnosti Tarkett preto, aby sme mohli spravovať vaše detaily, ktoré zadáte na stránke, a neustále vylepšovať vaše skúsenosti s on-line prístupom.

Viac informácií nájdete v časti „Vyhlásenie o súkromí a práve“
Zakaždým, keď sa budete chcieť dostať do svojej personalizovanej časti, budete potrebovať vaše užívateľské meno a heslo.
Len čo sa zaregistrujete, budete môcť pridať akýkoľvek produkt, ktorý sa vám páči, do svojho osobného výberu tým, že zvolíte „Pridať do môjho výberu“. Výrobky sa potom uložia v časti „Môj výber“, aj keď sa odhlásite. Môžete tiež uchovať svoje vyhľadávacie kritériá tak, aby ste mohli zopakovať výsledky z vašich predchádzajúcich návštev.

3. Môžem si kúpiť výrobky online?
Ak máte prístup do nášho online obchodu, môžete ísť priamo do „B2B webshop“ z hlavnej stránky.
Môžete tiež využiť výhodu rôznych charakteristík, aby ste ušetrili čas predtým, ako navštívite B2B webshop.
Tým, že sa zaregistrujete v personalizovanej časti „Môj Tarkett“, získate niekoľko nástrojov, ktoré môžete používať na zjednodušenie výberu vašej budúcej podlahy.
„Moje porovnanie“ vám ukáže všetky výrobky, ktoré ste si vybrali pri návštevách tejto stránky.
Môžete si tiež objednať vzorky online. Choďte na záložku „Pridať k mojej objednávke“ a nalistujte si výrobky, ktoré chcete, a postupujte podľa pokynov. Naše Obchodné oddelenie vás bude kontaktovať predtým, ako vám pošleme vzorky, o ktoré ste požiadali.
Môžete tiež požiadať o online odhad. Keď si navolíte výrobok, kliknite na záložku „Požiadajte o cenovú ponuku“ alebo priamo na „Požiadajte o cenovú ponuku“ v menu „Kontaktujte nás“.
Nástroj „Dizajnér projektu“ vám pomôže vizualizovať, ako bude vyzerať podlaha tak, že vám ukáže vybraný produkt vo virtuálnej miestnosti, pre ktorú nastavíte kritériá.

4. Môžem požiadať o on-line odhad/cenovú ponuku?
Keď si vyberiete výrobok, môžete požiadať o online odhad kliknutím na záložku „Požiadajte o cenovú ponuku“ alebo priamo na „Požiadajte o cenovú ponuku“ v menu „Kontaktujte nás“.
Je dôležité vyplniť časť „Projektové detaily“, aby ste pomohli našim odborníkom vyriešiť vašu požiadavku. Formulár sa potom pošle nášmu Obchodnému oddeleniu, ktoré vás bude kontaktovať, aby s vami prediskutovalo odhad pre vás.

5. Môžem použiť stránku na porovnanie dvoch produktov?
Môžete použiť stránku na porovnanie charakteristík rôznych výrobkov vrátane: farby, dizajnu, odolnosti voči nárazu, akustických vlastností, dĺžky, šírky atď.
Len čo si vytvoríte svoj personalizovaný priestor „Môj Tarkett“, jednoducho zvoľte „Pridať do môjho porovnania“ a váš výrobok sa automaticky uloží. Navoľte „Moje porovnanie“ a môžete si pozrieť tabuľku so všetkými jednotlivými výrobkami, ktoré ste si vybrali.
Ak navolíte „Exportovať moje porovnanie“, môžete tiež exportovať túto porovnávaciu tabuľku v formáte tabuľky v Exceli.

6. Je tu nejaký online simulačný nástroj?
Nástroj „Dizajnér projektu“ Vám pomôže vizualizovať, ako bude vyzerať vaša podlaha tak, že vám ukáže vybraný produkt vo virtuálnej miestnosti, pre ktorú nastavíte kritériá.

7. Ako získam viac informácií o nových výrobkoch a inováciách spoločnosti Tarkett?
Môžete získať veľa informácií o našich výrobkoch a službách tak, že si navolíte „Priestor pre tlač“ na hlavnej stránke, alebo v menu „Služby a podpora“. Ak sa prihlásite na odber RSS alebo upozornenie e-mailom, môžete dostávať všetky najnovšie správy od spoločnosti Tarkett priamo do vášho čítacieho zariadenia alebo mailovej schránky.

8. Ako sa môžem podeliť o informácie s priateľom?
Môžete použiť záložku „Zdieľať“ v hornej časti každej strany a poslať túto stranu priateľom. Jednoducho pridajte ich e-mailovú adresu do formulára a pošlite.

9. Môžem si stiahnuť obrázky zo stránky?
Z časti „Priestor pre tlač“ na hlavnej stránke a navolením záložky „Knižnica médií“ si môžete stiahnuť širokú paletu obrázkov s nízkym aj vysokým rozlíšením.

10. Čo mám urobiť, ak neviem nájsť odpoveď na svoju otázku?
Ak chcete viac informácií o našich službách, navoľte „Kontaktujte nás“ na hlavnej stránke a vyplňte kontaktný formulár. Predmet vašej otázky musí byť zreteľný, aby bolo možné poslať vašu otázku relevantnému odborníkovi v spoločnosti Tarkett.